juli 27, 2015 | Nieuws | Mike van Hoenselaar
Een escape room gebruiken voor marketingdoeleinden. Helemaal niet zo’n slecht idee. We zagen het al bij de TV serie DIG die speciaal een escape room liet bouwen. Nu is het de beurt aan de makers van de film Mission Impossible. IMAX en AMC hebben samen een verhaal rondom een IMF agent bedacht wat zich afspeelt in een escape room.
Je mag met een team van max 6 personen in de escape room en je hebt 20 minuten om te ontsnappen.
Mission Impossible is inmiddels een wereldberoemde franchise dat binnenkort haar 5de film mag met Tom Cruise in de hoofdrol mag verwelkomen in de bioscoop. Ethan Hunt, gespeeld door Tom Cruise is een IMF agent en maakt onmogelijke dingen mee. De link met een escape room is daarom helemaal niet zo slecht.
De escape room reist van plek naar plek om daar een weekend te kunnen spelen. De Mission Impossible escape room staat 4 weekenden in Amerika. In New York, Boston, San Fransisco en Los Angeles. Dit weekend stond de escape room in San Francisco en zal volgende week afsluiten in Los Angeles.
Eigenaar en blogger op Escape Rooms Nederland. Deed zijn eerste escape room in 2014. Into denkpuzzels, bordspellen, avontuur, is erg creatief en een echte gezelschapsspelfanaat. Grote liefhebber van escape rooms in alle soorten en maten.
Geef een antwoord