Over enkele weken staat de nieuwe editie van Up The Game voor de deur. Het beloofd weer een prachtige dag te worden om te leren hoe je escaperooms bouwt, ontwerpt en draait. Of het nou het concepting, service, techniek, audio, materiaal, kwaliteit of de game flow. Alle onderdelen komen voorbij. In 2016 was het nog vooral inspiratie. Dit jaar willen de organisatoren Logic Locks en Real Life Gaming nog meer praktische zaken terug laten komen. Zodat je als je naar huis gaat praktische tips hebt om de dag er na in te zetten.
Mike van Hoenselaar spreker Up The Game
In het kader om heel praktische tips en strategiëen te geven op Up The Game hebben ze mij, eigenaar van Escape Rooms Nederland en online marketing en growth hacking agency Online Boswachters, gevraagd om spreker te zijn op Up The Game. Ik ga het hebben over effectieve marketing voor escaperooms. Dus met name hoe je een escaperoom succesvol kunt maken door middel van goede marketing. Zelfs al voordat je de escaperoom gebouwd hebt. Hierbij maak ik zoveel mogelijk gebruik van praktische vooorbeelden en experimenten die ik gedaan heb.
Over Mike van Hoenselaar
Wat zou jij graag willen leren als je het hebt over marketing en escape rooms?
Laat het ons weten en hopelijk zien we je op Up The Game!
Kaarten kun je kopen op de website van Up The Game.